Vprašalnik EK-ja so v Mobitelu, kot pravijo, dobili le po elektronski pošti, ki so jo zaradi dopustov prebrali z zamudo. Foto: RTV  SLO
Vprašalnik EK-ja so v Mobitelu, kot pravijo, dobili le po elektronski pošti, ki so jo zaradi dopustov prebrali z zamudo. Foto: RTV SLO

V Mobitelu pojasnjujejo, da so obvestilo iz Bruslja dobili z zamudo in so zato na anketo o izpolnjevanju nove uredbe o gostovanju v tujih mobilnih omrežjih z zamudo tudi odgovorili. V Tušmobilu pa pravijo, da je prišlo do napake pri njihovem odgovoru EK-ju in da zamude sploh ni bilo.

EK je namreč med evropskimi mobilnimi operaterji opravil anketo, kdaj so ponudili in uvedli evrotarifo ter o njeni točni ceni. V skladu z uredbo o roamingu, ki je začela veljati 30. junija, so morali vsi operaterji svoje uporabnike o tem obvestiti v enem mesecu.

Za Mobitel je Evropska komisija sporočila, da ji odgovorov na njena vprašanja ni poslal, za Tušmobil pa, da je stranke o evrotarifi obvestil 1. avgusta, torej prepozno.

EK je sporočil še, da sicer uredbo o roamingu upošteva velika večina, ki strankam nudi evrotarifo. Kljub temu naj bi bilo nekaj "črnih ovc" - operaterjev, ki ne upoštevajo uredbe oz. evrotarife niso ponudili transparentno. Kot najslabši primer je bil izpostavljen ciprski operater Cytamobile.

Za Simobil pa so v Bruslju ugotovili, da ponuja ugodnejši pristop do klicateljev, kot zahteva uredba.