Foto:
Foto:
C Market širi mrežo po vsej Srbiji.

Predsednik uprave Mercatorja Zoran Jankovič je s sodelavci priredil novinarsko konferenco, posvečeno v soboto objavljeni javni ponudbi za prevzem družbe.

"Srbija je močnejša od vas!"
Pred hišo v elitni soseski Dedinje pa je goste dočakala skupina delavcev, ki so priredili vzporedno novinarsko konferenco. Na njej so nasprotovali "neprijateljskemu" prevzemu. Na številnih transparentih je med drugim pisalo C Market je srbski trg, Srbija je močnejša in večja od vas, Mercator črna stran nakupa in podobno.

Delnice po 244 evrov
Jankovič je povedal, da bodo delničarji še ta teden po pošti prejeli ponudbo za prodajo delnic Mercatorju, ki je bila v soboto objavljena tudi v srbskih medijih. Ponudba je začela veljati v ponedeljek in bo veljala do 24. oktobra, rok za oddajo konkurenčne ponudbe pa poteče štiri dni pozneje. Mercator bo delnice C Marketa kupoval po 18.000 dinarjev (okoli 244 evrov) za delnico.

Mercator bo ohranil blagovno znamko
Jankovič je posebej izpostavil, da je nameravani prevzem C Marketa, za razliko od dosedanjih prevzemov, edini primer, kjer namerava Mercator ohraniti blagovno znamko lokalne prevzete družbe. V primeru uspešnega prevzema bo namreč Mercator ohranil ime, dejavnost in strukturo družbe C Market.

Če prevzem ne bi bil uspešen, pa bo Mercator nadaljeval s svojim načrtom gradnje lastnih nakupovalnih centrov na vseh novih trgih in intenzivnim iskanjem dobrih lokalnih partnerjev, s katerimi bi prek lastniških povezav lahko uresničeval svojo dolgoročno poslovno strategijo.

Mreža po vsej Srbiji
C Market, ki je po tržnem deležu največji trgovec na srbskem trgu in je tudi največja srbska veriga pretežno prehrambenih trgovin, je organiziran kot delniška družba. Trenutno še vedno največji del svoje dejavnosti opravlja v Beogradu, kjer ima tudi dva distribucijska centra, vse bolj intenzivno pa svojo mrežo širi tudi v drugod v Srbiji.