Podjetje Databox je spomladi s svojo spletno aplikacijo, ki poenostavljeno povedano omogoča hitro in preprosto povezovanje vseh kazalnikov poslovanja podjetja, prepričalo že Staples, drugega največjega spletnega trgovca v Združenih državah. Zdaj pa je ptujsko podjetje storilo še korak dlje. Mobilna rešitev za dostop do poslovnih podatkov podjetja je prepričala tudi vodilne pri podjetju Sears, ameriški trgovski verigi, ki zaposluje več kot 270.000 ljudi.
"Gre za največjo implementacijo naše rešitve do zdaj in podjetje Sears je ponoven dokaz, da lahko tudi manjša podjetja z inovativnimi rešitvami pripomorejo k izboljšanju poslovnih procesov, tudi v tako velikih sistemih, kot sta Staples in Sears," poudarja eden izmed soustanoviteljev podjetja Davorin Gabrovec, ki sicer vodi bostonsko ekipo Databoxa.
To podjetje je sicer prejšnji teden tudi uradno predstavilo novo Enterprise različico aplikacije, ki je še posebej prilagojena večjim podjetjem. "Podjetje Sears je veliko večje in organizacija v podjetju je veliko kompleksnejša kot denimo Staples in tako je bilo potrebno kar nekaj truda na naši strani, da smo lahko zajeli vse podatke in jih prikazali v pomembnih kazalnikih za direktorje," je o pridobivanju pomembne stranke v Združenih državah spregovoril Vlada Petrovič, prav tako soustanovitelj podjetja, ki je prepričan, da je Sears stranka, ki kaže, da gre Databox v pravo smer.
Letos je torej mlademu ptujskemu podjetju uspel izjemen preboj na ameriških tleh, a pri tem, ko njihovo aplikacijo uporabljata dve tako veliki podjetji, kot sta Staples in Sears, se ne nameravajo ustaviti. Po besedah Petroviča se podjetje že pogaja z drugimi, prav tako velikimi potencialnimi strankami, s katerimi bi lahko začeli sodelovati že prihodnje leto. O imenih razumljivo nič, a jasno je, da spletno aplikacijo, ki jo že zdaj uporabljajo tudi podjetja, kot so Lonely Planet, Ubisoft in Brightcove, kaže zelo dobro. S tem pa tudi mlademu, a zelo velikopoteznemu podjetju s Ptuja.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje