Skupina Krka je lani skoraj 93 odstotkov prodaje ustvarila zunaj Slovenije, to je 1,1 milijarde evrov, je novinarjem povedal direktor družbe Jože Colarič. Od tega je bilo 35,6 odstotka izdelkov in storitev namenjenih na trge vzhodne Evrope, kjer se je prodaja povečala za 21 odstotkov. V Rusiji, največjem posamičnem trgu Krke, se je prodaja povečala za 22 odstotkov, na 298 milijonov evrov.
Druga največja prodajna regija je bila srednja Evropa, kjer je prodaja z 282,9 milijona evrov ostala na ravni iz leta 2012. Sledile so prodaja v zahodni Evropi, na čezmorskih tržiščih (257,7 milijona evrov) ter v jugovzhodni Evropi (145,8 milijona evrov).
Prodaja v Sloveniji upadla
V Sloveniji se je prodaja Krkinih izdelkov in storitev lani zmanjšala za pet odstotkov, na 86,6 milijona evrov, kar je 7,2 odstotka celotne prodaje skupine. Krka še vedno proda največ zdravil na recept, in sicer za 980,9 milijona evrov. Njihova prodaja se je glede na 2012 povečala za štiri odstotke.
Letos Krka načrtuje povečanje prodaje še za 45 milijonov evrov, dobiček pa je načrtovan na ravni lanskega. Colarič je napovedal tudi za 164 milijonov evrov naložb, kar je nekaj več kot lani, in sicer predvsem v povečanje in modernizacijo proizvodnih in razvojno-raziskovalnih zmogljivosti ter infrastrukture. Število zaposlenih - teh je bilo konec leta 2013 v skupini Krka 10.048 – pa bo večje za dobre štiri odstotke.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje