Program bodo predstavili v prihodnjih dneh, sanaciji bo sledila reorganizacija, zatem pa še povezovanje s strateškim partnerjem.
Vlačič je odgovoril tudi na besede prvega moža železnic Gorana Brankoviča, ki je za časnik Finance izjavil, da so Slovenske železnice z eno nogo že v stečaju. Po ministrovih navedbah so železnice, čeprav opravljajo gospodarske javne službe, ki jih plačuje država, v težkem položaju, v katerega sta jih med drugim pripeljala padec tovornega prometa, ki je upadel za več kot 20 odstotkov, in liberalizacija tovornega prometa v Sloveniji s prihodom tujih prevoznikov.
"Železnice so velik sistem"
Stečaj bi bil za Vlačiča neprimeren, sploh zaradi pomembnih funkcij, ki jih železnice opravljajo, in sicer prevoze potnikov ter povezave z Luko Koper. "Slovenske železnice so velik sistem, ki opravlja posebne naloge in ima veliko fiksnih stroškov, zato je sanacija takšnega sistema nekoliko drugačna kot v drugih podjetjih," dodaja minister.
Glede morebitnih odpuščanj je minister dejal, da je delovna sila "le eden izmed momentov, ki so pomembni v tej gospodarski in finančni krizi". Brankovič je, kot je znano, za Finance povedal, da v prvem polletju prihodnjega leta odpuščanj ne bo, nato pa da se temu ne bo mogoče izogniti.
Minister je še povedal, da bodo v prvem tednu januarja pripravili odgovor Evropski komisiji glede izločitve upravljavske funkcije iz Slovenskih železnic.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje