Podjetje se namreč še zmeraj otepa z neporavnanimi dolgovi in izgubami, ki so v prvih šestih mesecih nanesle 67 milijonov evrov. Generalni direktor Peter Puhan je zato poudaril, da z obstoječim potencialom ne morejo organsko rasti, zato bodo potrebovali nova partnerstva in kooperacije. Slovenske železnice so se po njegovih besedah znašle v težkem položaju, saj liberalizacija pomeni vse močnejšo konkurenco, koncentracija panoge pa vodi v dominacijo vodilnih panožnih velikanov. "Lepo bi bilo če bi bile Slovenske železnice kot samostojno podjetje konkurenčne, ampak ne bomo", je poudaril.
Zaradi tega Puhan upa, da bo povezovanje z Deutsche Bahnom uspelo. Njegovi predstavniki so sicer te dni pri nas ugotavljali stanje v infrastrukturi in prometu. Puhan se z njimi tokrat ni sestal, dejal pa je, da so se čudili, kako da je stanje ob tako slabi infrastrukturi in voznem parku tako dobro.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje