Med letoma 2010 in 2016 naj bi tržišča zunaj Evrope zrasla za približno 50 odstotkov, ocenjujejo v Renaultu. Foto: MMC RTV SLO
Med letoma 2010 in 2016 naj bi tržišča zunaj Evrope zrasla za približno 50 odstotkov, ocenjujejo v Renaultu. Foto: MMC RTV SLO

Prodaja na evropskem avtomobilskem tržišču se sicer trajno znižuje, pravijo v Renaultu. Leta 2010 je bilo tako prodanih 15,3 milijona vozil, kar je približno 20 odstotkov manj kot leta 2007. Evropsko tržišče pa tudi leta 2016 po napovedih ne bo doseglo ravni iz leta 2007, torej iz obdobja pred krizo.

Nova proizvodnja v sodelovanju z Daimlerjem
Kljub temu bodo v podjetju v prihodnjih treh letih v svoje proizvodne tovarne vložili 5,7 milijarde evrov, od tega 40 odstotkov v Franciji. So pa ta teden potrdili, da z nemškim proizvajalcem jeklenih konjičkov Daimler načrtujejo, da bodo leta 2013 v novomeškem Revozu začeli proizvodnjo naslednika twinga in štirisedežnega smarta.

Tržišča zunaj Evrope medtem zaznavajo rast. V hitro rastočih državah - v Braziliji, Rusiji, Indiji in na Kitajskem - se je prodaja v desetih letih početverila in predstavlja tretjino prodanih vozil na svetovni ravni.