Da pa bi bilo še slabše, se že kažejo prvi znaki gospodarske krize, zato se že zastavljajo vprašanja, kaj se bo v prihodnosti dogajalo z več kot 10 tisoč članskim kolektivom. Generalni direktor Tomaž Schara je po pesimističnem scenariju napovedal mogoče zmanjševanje plač in skrajševanje delovnega časa, če se stvari ne bodo izboljšale pa lahko celo odpuščajo.
Predsednica nadzornega sveta železnic Jelka Šinkovec Funduk je temu dodala, da izgub v potniškem prometu verjetno ne bi bilo, če bi bila zanj v celoti zagotovljena sredstva iz državnega proračuna. Schara pričakuje, da se bodo izgube zmanjšale, ko bo sklenjen aneks za proračunska sredstva. Večjo težavo očitno predstavlja tovorni promet.
Bi spremembe s proračunom pomagale?
Sicer pa naj bi bile izgube ob koncu leta še višje, poleg tega pa imajo železnice še 250 milijonov starih dolgov, prav zato pa je nadzorni svet na današnjem srečanju največ časa namenil reševanju prihodnjega finančnega položaja, sploh na področju javnih služb. V pripravi je že poprava letnega načrta, ki naj bi ga nadzorniki dobili že v petek. Kakšni bodo ukrepi, bo znano po objavi načrta.
Schara je sicer še dodal, da je železnicam kapital uspelo povečati za 30 milijonov, konec leta pa so dočakali s 76 milijoni evrov na poslovnih računih.
S. Z.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje