Takšnih vozil je po novih ugotovitvah preiskav, ki so jih izvedli nemški zvezni urad za motorna vozila KBA, prometno ministrstvo in Volkswagen, največ 36.000, ne 800.000, kot je koncern ocenjeval do zdaj.
Volkswagen je na začetku novembra - potem ko je septembra priznal, da je v okoli 11 milijonih vozil z dizelskim motorjem programska oprema, ki znižuje prikazane vednosti dušikovih oksidov - sporočil, da pri nekaterih modelih, tako dizelskih kot bencinskih, neskladja obstajajo tudi pri izpustih ogljikovega dioksida in s tem pri porabi goriva. Sprva so ocenjevali, da bi lahko bilo takšnih vozil 800.000.
Testi še pri hčerinskih družbah
Interne meritve so odstopanja pri vrednostih CO2 pokazale pri devetih modelih znamke Volkswagen, so zapisali in dodali, da sumi, da so bile vrednosti porabe goriva nezakonito spremenjene, niso bili potrjeni.
Pri omenjenih devetih modelih - po ena različica pola in scirocca, po dve različici jette in golfa ter tri različice passata - so bile vrednosti ogljikovega dioksida po navedbah koncerna v povprečju "za nekaj gramov" višje, kot je bilo prikazano, posledično je bila poraba od prikazane višja za od 0,1 do 0,2 litra na 100 kilometrov, so zapisali v družbi.
Podobne teste bodo opravili tudi v Volkswagnovih hčerinskih družbah Audi, Škoda in Seat.
Medtem ko so bili učinki za prihodke koncerna zaradi neskladnosti pri ogljikovem dioksidu sprva ocenjeni na dve milijardi evrov, ocen, koliko bodo znašali zdaj, še ni. Še vedno tudi ni znano, kako se bo za koncern iztekla celotna afera s prirejanjem izpustov, zaradi katere so v številnih državah sprožili tako regulatorne kot kriminalistične preiskave, ki pa še potekajo. Delnica Volkswagna je v današnjem trgovanju na frankfurtski borzi doslej pridobila okoli 5,5 odstotka.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje