Upad, prvi v zadnjih štirih letih, je bil večji od pričakovanega, saj so Nemci namesto pričakovanih 3,4 milijona avtomobilov lani kupili le 3,15 milijona novih avtomobilov. Glede na leto 2006 se je prodaja znižala za devet odstotkov.
Med glavnimi razlogi za upad prodaje naj bi bila uvedba davka na dodano vrednost v začetku leta, na manjšo prodajo pa naj bi vplivala tudi razprava o podnebnih spremembah. Svoj delež je prispevala tudi vsesplošna podražitev, predvsem goriv.
V nasprotju z nemškim trgom pa odlično cvete avtomobilski posel v tujini. Tako so na podlagi rekordnih rezultatov izvoza nemške družbe dosegle rekordno proizvodnjo 5,7 milijona avtomobilov, kar je šest odstotkov nad rekordno ravnijo leta 2006.
Pomembno poslovanje s tujino
Letos pričakujejo nemški avtomobilski koncerni predvsem zaradi novih modelov in rastočega domačega povpraševanja boljše rezultate in 3,2 milijona prodanih novih vozil. To je sicer še vedno manj kot leta 2006.
Poslovanje s tujino pa postaja vse pomembnejše. Ključna nemška industrija, ki ima 748.300 zaposlenih, je imela lani peto leto zapored rekordno vrednost izvoza. Izvoz 4,3 milijona avtomobilov - trije od štirih proizvedenih avtomobilov so prodani v tujino - je dosedanjo rekordno vrednost presegel za 11 odstotkov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje