Na Trgovinski zbornici Slovenije in Podjetniško-trgovski zbornici so pojasnili, da mora trgovec upoštevati obstoječo zakonodajo in navesti podatke o vrsti blaga, odstotek znižanja in obdobje trajanja razprodaje, blago mora biti označeno s ceno pred znižanjem in z znižano ceno.
"Trgovci pred uvedbo popusta ali razprodaje ne smejo dvigniti cen izdelkov in jih nato znižati z namenom višjega odstotka znižanja, ki privablja kupce, saj gre v tem primeru za navidezna znižanja oziroma navidezno razprodajo, ki je zakonsko prepovedana," so še dodali. Prav tako mora biti blago, čeprav je na razprodaji, brezhibno, v nasprotnem primeru mora biti jasno označeno, da gre za blago z napako.
Sicer pa se trgovci namesto za razprodaje lahko odločijo za ponudbo drugačnih akcij ali popustov, pri čemer morajo prav tako upoštevati veljavno zakonodajo.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje