V skupni družbi, ki bo imela sedež na Nizozemskem, bosta imeli družbi vsaka po 50-odstotni lastniški delež. Z združitvijo bo nastal četrti največji avtomobilski proizvajalec na svetu, pred njim bodo Volkswagen, zavezništvo Renault-Nissan in Toyota. Letno naj bi družba ustvarila približno 170 milijard evrov prihodkov in približno 11 milijard evrov dobička iz poslovanja, so v skupni izjavi zapisali v obeh družbah. Letno naj bi proizvedli 8,7 milijona vozil.
Skupno družbo bosta vodila predsednik Fiata Chryslerja John Elkann, glavni izvršni direktor PSA Carlos Tavares pa bo glavni izvršni direktor in član upravnega odbora.
Varčevanje brez zapiranja tovarn
Družbi bosta z združitvijo znatno privarčevali, saj si bosta delili stroške razvoja električnih avtomobilov, ki bodo v prizadevanjih sveta za znižanje emisij toplogrednih plinov vse bolj prihajali v ospredje. Ocenjujejo, da bodo prihranki letno nanesli tja do 3,7 milijarde evrov, in sicer brez zapiranja tovarn.
Združitev obeh skupin bo pod eno streho pripeljala znamke Alfa Romeo, Chrysler, Citroen, Dodge, DS, Jeep, Lancia, Maserati, Opel, Peugeot in Vauxhall.
Fiat se je sicer že spomladi želel združiti z Renaultom, a je posel, ki mu je nasprotovala tudi francoska vlada, padel v vodo. Tokratni posel pa je pozdravil tudi francoski finančni minister Bruno Le Maire, ki je dejal, da bo združitev Fiat Chryslerja in PSA-ja dala podjetjema "kritično maso, ki jo potrebujeta za uspeh v tej hitro spreminjajoči se industriji". Francoska vlada ima v PSA-ju 12-odstotni delež.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje