"Take institucije so denimo Documenta, Bienale, večji festivali, muzeji in galerije. Znotraj teh prostorov obstaja tišina oziroma nadzorovana naracija o Palestini, podobno kot v politiki in gospodarstvu, še posebej tam, kjer se trguje z orožjem ali drugimi produkti, ki uničujejo, pobijajo, mučijo ali služijo nadzoru palestinskega ozemlja in drugim interesom v državah na Bližnjem vzhodu."

Nika Autor na snemanju filma Sončna železnica. Foto: Jošt Franko
Nika Autor na snemanju filma Sončna železnica. Foto: Jošt Franko

Nika Autor v svojih delih obravnava teme, povezane z migracijami, delavskimi pravicami in politikami kolektivnega spomina. Kot osrednje izrazno sredstvo ji služi format eksperimentalnega videoeseja, ki pa v muzejskih in galerijskih formatih preraste v prostorske instalacije, je zapisano v utemeljitvi nagrade Prešernovega sklada, ki jo bodo umetnici izročili 7. februarja.