Pop-up Jadran ponuja več kot 160 oblikovalskih izdelkov, s katerimi lahko poletni oddih na domiseln način prenesemo tudi v domače kraje. Pod blagovno znamko Jadran lahko kupimo lokalno oljčno olje, sol ali milo.
Mladi oblikovalki Mina Arko in Nina Mršnik sta se pri snovanju celostne podobe vrnili v lastne spomine. "V naše otroštvo, naše prvo preživljanje skupnih počitnic s starši na morju," pravi Mina Arko, ki je navdih poiskala v svojem arhivu otroške revije Ciciban. Nina Mršnik spomin na svojega dedka, osebnega Titovega stražarja, obuja s sitotiski s podobo Tita. Meta Wraber pa predstavlja serijo ilustracij z morskega dna.
Mladi slovenski oblikovalci so tokrat priložnost za prodor na trg ponudili tudi kolegom iz Italije in Hrvaške.
"V poletnih mesecih, na vrhuncu turistične sezone je to en prečudovit koncept, ko se lahko združimo, pokažemo, kaj znamo in mogoče tudi kaj prodamo," je povedal Marko Orel, koordinator projekta.
K predstavitvi so povabili tudi preizkušene domače pridelovalce piva ter ponudbo priljubljenega obmorskega mesta popestrili še s koncerti, filmskimi projekcijami, ustvarjalnimi in kuharskimi delavnicami ter predavanji. Do konca meseca se bo zvrstilo kar 20 jadransko obarvanih tematskih večerov.
Več v prispevku Špele Lenardič.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje