"Zdi se mi, da trgujejo z umetnostjo z našim denarjem, ne da bi nas vprašali za mnenje," je zapisal lokalni umetnik David Garibaldi, ki je sprožil kampanjo. Moti ga, da Koonsova umetnina ne predstavlja njihovega mesta in njegovega razvoja, prav tako pa postavitev njegove skulpture nima nobene povezave z duhom gibanja lokalnih prebivalcev, ki se je osem let borilo, da bi košarkarska franšiza ostala v mestu.
S postavitvijo njegovega dela mesto pošilja napačno sporočilo: "New York ima takšno umetnost, torej jo potrebujemo tudi mi," ali "Oni imajo debelo denarnico, tudi mi jo potrebujemo," trdi Garibaldi. Meni, da bi mesto moralo podpreti lokalne umetnike, in ne mednarodnih senzacij, kot je Koons.
8 milijonov za mednarodno senzacijo, 1,5 milijona dolarjev za lokalne umetnike
Mesto Sacramento in njegova košarkarska ekipa Sacramento Kings bo Koonsu za delo Coloring Book plačala 8 milijonov dolarjev (7,2 milijona evrov). Barvita skulptura iz nerjavečega jekla "namerava ujeti otroško ekstatično uživanje v svetu". In medtem ko naj bi zanjo mesto, Sacramento Kings in njegovi trije lastniki prispevali osem milijonov dolarjev, bo za lokalne umetnike, ki bodo opremili dvorano, lokalna podpornica umetnosti Marcy Friedman darovala "le" 1,5 milijona dolarjev (1,3 milijona evrov).
Direktorju lokalnega umetniškega muzeja Lialu Jonsu se zdi naročilo Koonsovega dela odlična ideja, saj naj bi delo ene največjih umetniških zvezd mestu prineslo prepoznavnost in lahko postalo ikonična podoba mesta. "Ob vsem vznemirjenju okoli nove dvorane sem navdušen, da bo moje delo zasedlo tako pomembno mesto v Sacramentu in bo Coloring Book rezoniral z mestom in njegovimi prebivalci," pa je ob javni razglasitvi naročila povedal Koons.
"Ničesar nam ni treba dokazovati nikomur s tem, da imamo Koonsa"
Garibaldija so z različnimi razlogi podprli tudi drugi prebivalci Sacramenta. Nekateri si želijo, da bi osem milijonov dolarjev mesto porabilo za podporo lokalnim umetnikom, drugi so opozorili na podredljivost umetniškim smernicam, tretji so se obregnili ob samo umetniško delo, ki ne predstavlja mesta in njihove košarkarske ekipe, videti pa je kot "kup penisov, dvigajočih se v zrak".
Mestni program za javno umetnost
Nova košarkarska dvorana se bo odprla oktobra naslednje leto. Zanjo je namenjenih 477 milijonov dolarjev (427 milijonov evrov), 9,5-milijonski (8,5 milijonov evrov) proračun za umetnost pa bo največja investicija v umetnost na javnem prostoru v regiji. Gre tudi za zaslugo mestnega programa za umetnost na javnih prostorih, ki zahteva, da se vsaj dva odstotka proračuna za katere koli javne gradnje v mestu porabita za umetnost na javnih prostorih.
Mesto se je na kampanjo odzvalo z odgovorom, da predlogov niso dolžni pregledati, saj je njihova naloga izbrati najboljše in ne diskriminacija regije.
Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje