Prav vsi plakati v seriji Koordinate zvoka so izjemni, je v utemeljitvi še zapisala žirija. "Oblikovani so na način, ki na več ravneh spodbuja javnost, da z njimi stopi v stik; torej niso le barvne grafike, ki so za oko zabavne in dobro uravnotežene, temveč namigujejo na povsem nov način komuniciranja."
Nagrade 8. bienala slovenskega oblikovanja Brumen so podelili v Narodni galeriji ob odprtju pregledne razstave slovenskega oblikovanja.
Eno izmed desetih nagrad brumen je mednarodna žirija namenila celostni grafični podobi vinske hiše Lupinc (likovno vodenje in oblikovanje Aleš Brce). V utemeljitvi je poudarila jasen in dobro strukturiran identitetni sistem, izveden in uporabljen na raznolikih izdelkih. Rešitev nakazuje odprt sistem oblikovanja, v katerega se v prihodnosti lahko vključijo vedno novi izdelki, je še zapisala.
Iznajdljivo izmikanje imitaciji
Nagrajena je tudi serija plakatov za Mič Styling - 25 let (agencija Yin + Young), pri kateri je žirija predstavila zanimivo in presenetljivo uporabo znanih referenc s plakatov iz frizerskih salonov. Projekt se iznajdljivo izmika imitaciji in splošno znan vizualni jezik prevede v nov in sodoben izraz.
Nagrajena je tudi knjiga Extending the Dialogue (Grupa Ee), ki je po mnenju žirije na vseh ravneh spretno izvedena in odlično upošteva vsebino, strukturo, mrežo, ritem materiala, velikosti črk, format, izbiro papirja in tisk.
Žirija je nagradila še serijo gledaliških listov Glej, List! (Grupa Ee). Močna, večplastna identiteta za gledališče z dobro uporabo tipografije in slikovnega materiala. Format publikacij, izbira materiala in barv ter tehnike tiska so dobro premišljeni. Končni izdelek je raznolik, vizualno odličen in igriv, piše v utemeljitvi.
Z močno ilustracijo poudarjena vsebina
Nagrajeni razstavni katalog Henryka Tomaszewskega (oblikovanje Radovan Jenko) je žirija označila kot lepo in odlično izdelano knjigo, ki jo odlikujejo uporabljeni taktilni elementi, kot sta izbor materiala za naslovnico in način vezave ter kuriranje vsebin in struktura. Brumen je šel tudi v roke ustvarjalcem serije naslovnic zbirke Prišleki LUD Literatura (oblikovanje Zoran Pungerčar, kreativno vodenje Andrej Hočevar). V utemeljitvi je opisana kot konsistentna serija naslovnic, ki z uporabo močnih ilustracij poudarja vsebino vsake izmed publikacij.
Nagradila je tudi spletno orodje Parlameter (zavod Danes je nov dan, oblikovanje Jure Kožuh). Dobra ideja s kompleksnim kontekstom, ki je izražen na oblikovalsko jasen in preprost način. Videz je potisnjen v drugi plan, ideje pa so posredovane naravnost, piše žirija.
Jasna strukturirana sporočilnost
Nagradili so še Slovenia Design Showroom Milano 2017: Oblikovanje kot (z)možnost spremembe (Pekinpah), ki jo je označila kot odličen primer oblikovanja razstave z jasno strukturirano sporočilnostjo in predstavitvijo izdelkov v velikem prostoru.
Na robu oblikovalskega mišljenja
Med nagrajenci je bil tudi spletni projekt organizacije Troljo; chatbot (Wave Group, Ljudje, opendata.si), ki je po prepričanju žirije odlično izdelan digitalni projekt, ki se poigrava na robu oblikovalskega mišljenja.
Deseterico nagrajencev zaokroža še črkovna vrsta Eva (tipografija Mihael Aleksander Mahkovic), ki je v utemeljitvi označena kot prefinjena stična digitalna rokopisna črkovna vrsta, ki služi svojemu namenu, deluje osebno in pisano na roke.
Na bienale se je uvrstila tudi serija videošpic za oddajo RTV Slovenija Osvežilna fronta.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje