Vsaj srh vzbujajoči napovednik za režijski prvenec Brandona Cronenberga, Antiviral, kar sam od sebe napeljuje na primerjave. Znanstvenofantastična grozljivka, ki se je za nagrado Un certain regard potegovala na letošnjem festivalu v Cannesu, je postavljena v nedoločeno prihodnost, čas, ko je družba postala tako obsedena z zvezdništvom, da ljudje poskušajo ugotoviti, kakšne bolezni imajo njihovi najljubši igralci, in se, da bi jim bili na nek način bližje, z njimi tudi okužiti. (In če ta premisa zveni še tako za lase privlečeno, se - vsaj po napovedniku sodeč - zdi, da bo film več kot uspešno igral na karto ustvarjanja nelagodnega razpoloženja.)
Cena obsedenosti s slavo
Glavno vlogo je Cronenberg zaupal 22-letnemu, za zdaj še bolj ali manj neznanemu Calebu Landryju Jonesu; igra Syda, uslužbenca klinike, ki obsedenim oboževalcem prodaja nenalezljive "kopije" virusov bolezni slavnih. Syd jih za nameček še na skrivaj tihotapi iz klinike v svoji krvi in jih prodaja na črnem trgu. Ko si nekoč v lastno pest vbrizga bolezen svoje najljubše igralke Hannah Geist (Sarah Gadon), seveda ne ve, kaj si je v resnici nakopal na glavo. Hannah namreč za skrivnostno okužbo kmalu umre in Syd naenkrat postane dragocena trofeja za zbiratelje, obenem pa bolnik s potencialno smrtonosno boleznijo.
Film, ki verjetno ne bo za tiste z občutljivim želodcem, bo severnoameriško premiero doživel septembra, na festivalu v Cronenbergovem rojstnem Torontu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje