Filmskemu oddelku družbe Walt Disney je uspelo v zgolj enem četrtletju ustvariti za 300 milijonov ameriških dolarjev izgube.
Očitno so pri Disneyju slabo presodili okus ameriških filmofilov. Prav vsi filmi, ki jih je družba v kinematografe poslala od julija pa do septembra, so namreč pritegnili veliko manj gledalcev, kot so pri Disneyju pričakovali.
Se bo Miramax kdaj obrestoval?
Poleg slabega obiska - ta je to poletje pestil tudi druge ameriške filmske družbe - naj bi razlog za slabo poslovanje tičal tudi drugje. Disney si je ogromne stroške nakopal po prevzemu družbe Miramax, saj je prevzel tudi stroške promocije Miramaxovih filmov.
Disney se ne "potaplja"
Vodja financ pri družbi Disney Tom Staggs pa kljub vedno višjim stroškom produciranja filmov in njihove promocije ne vidi razloga za zaskrbljenost. Družba, ki se poleg snemanja filmov, ukvarja tudi z ustvarjanjem animiranih filmov, upravljanjem tematskih parkov in vodenjem televizijskih postaj, naj bi se namreč še vedno lahko pohvalila z mogočnim dobičkom. Predvsem trženje oglasnega časa na televizijskih postajah in tematski parki še vedno prinašajo lepe zaslužke, zato si pri Disneyju lahko privoščijo tudi snemanje nekoliko manj donosnih celovečercev.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje