George Clooney želi režirati film na podlagi dokumentarca o vpletenosti znane ameriške svetovalne družbe v bolivijsko predsedniško kampanjo leta 2002, poroča revija Variety. Clooney, ki se je politično obarvane problematike lotil v Syriani (kar mu je leta 2006 tudi prineslo oskarja za najboljšo moško stransko vlogo), bo verjetno sodeloval s studiem Warner. Pri Warnerju so namreč odkupili avtorske pravice za igrano priredbo dokumentarca Our brand is crisis.
Predsednik lutka
Dokumentarec prikazuje, kako je ameriška družba za politično svetovanje Greenberg Quinlan Rosner pomagala nekdanjemu bolivijskemu predsedniku Gonzalu Sanchezu de Lozadi, da je, čeprav z velikimi težavami, zmagal na volitvah. Vendar je moral Sanchez leto pozneje zaradi pritiska javnosti odstopiti; nasledil ga je protiameriški kandidat Evo Morales.
Volitve so ... črna komedija
Film Our brand is crisis (Naša zaščitna znamka je kriza) je nastal leta 2005 in isto leto prejel veliko nagrado (grand prix) Mednarodne zveze dokumentaristov. Variety film, v katerem bo Clooney morda tudi zaigral, predstavlja kot komedijo, polno črnega humorja, s sporočilom, da je ameriško demokracijo težko izvažati.
Družba Greenberg Quinlan Rosner se na svoji spletni strani predstavlja kot "globalni voditelj na področju raziskovanja javnega mnenja in strateškega svetovanja". Če želite zmagati na volitvah, voditi svojo deželo, povečati dobiček ali spremeniti svet, vam Greenberg Quinlan Rosner pomaga najti rešitev, sporoča potencialnim uporabnikom svojih storitev.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje