Vsekakor odgovor (na svoj način) ponuja najnovejši televizijski film Metoda Pevca, ki so ga predpremierno predstavili v ljubljanskem Kinoklubu Vič, na televizijskih zaslonih pa ga bo mogoče videti naslednjo sredo, 23. 4., na 1. programu RTV Slovenija ob 19.55. Gre za zgodbo o ceni, ki jo mora plačati mlada, še neuveljavljena pevka, če se želi prebiti na glasbeno površje in tam tudi uspeti, hkrati pa gre tudi za ljubezensko zgodbo s prizvokom starih slovenskih popevk.
Uspeh in slava ali zasebna sreča?
Mlada Tina se iz Ljubljane, kjer je opustila študij, vrne domov v manjše mesto, da bi uspela kot pevka. Mama v njeno izbiro ne verjame, kar vodi v neizbežen spor s starši; Tina se preseli k Matjažu, vendar mu ne more vračati dane ljubezni, ker sta v njenem prvem planu le glasba in petje. A je cena prebujajoče glasbene kariere previsoka, kajti menedžerji od nje zahtevajo več, kot ima, in je pripravljena dati. Medijski uspeh sicer pride, a z njim pridejo tudi težave: dolgovi, odtujitev od staršev in Matjaža …
Poleg Ule Furlan so v filmu, posvečenem vsem tistim, ki si želijo instant uspeha, a kaj hitro postanejo njegove žrtve, zaigrali še Primož Bezjak, Bojan Emeršič, Dario Varga, Silva Čušin, Vlado Novak, Katarina Čas, Miha Šalehar, Sašo Hribar in drugi. Glasbo pa so prispevali Boštjan Gombač, Gal Gjurin kot avtor priredb in Vlado Kreslin, avtor glavnega hita z naslovom Kajn in Abel, v katerem zapoje Severa Gjurin, ki je tudi sicer posodila svoj glas filmski pevki Tini.
Glasba popestri film
Kako je pravzaprav nastajal film iz Kulturno-umetniškega programa in produkcije Televizije Slovenija, smo po končani predpremieri povprašali Metoda Pevca in Ulo Furlan. Da gre za še en film o glasbi, je bilo za Metoda Pevca pravzaprav naključje; medtem ko je v Estrelliti sledil lastni zgodbi, ki jo je želel prenesti na platno, je tokrat »padel« na temo Ferija Lainščka, pri čemer dejstvo, da gre za glasbeno zgodbo z mnogimi glasbenimi vložki film le razvedri in poživi.
Vendar pa je za film, po Pevčevih besedah, bistvena predvsem nenasitnost in pohlepnost medijev skladna s človeško nečimrnostjo, kar v današnji družbi pogosto pripelje do žrtev željnih slave, ko si pravzaprav marsikdo želi le uspeti, pri tem pa ne upošteva dejstva, da je tudi zato potrebno trdo delo. »Gre za nevarno bolezen tega časa, ki mnogim mladim prepreči, da bi se razvili v celovite osebnosti; tudi v glasbi (in drugod) ne moreš dobro uspeti, če se zanašaš na bližnjice,« je še dodal režiser filma.
Prva vloga mlade Ule
Debitantka Ula Furlan, sicer hči Miše Molk in Silva Furlana, je za avdicijo izvedela naključno, jo uspešno opravila in dobila glavno vlogo. Njen lik ji je značajsko zelo blizu, pravzaprav tako zelo, da ni jasne ločnice med značajskimi lastnostnimi realne Ule in filmske Tine. Največ preglavic pa ji niso povzročali ljubezenski prizori s Primožem Bezjakom, ampak prizori joka in kot Ljubljančanki štajerski naglas. Metod Pevec pa je še povedal, da se je Ula že med pripravami zelo potrudila, sodelovala z drugimi igralci in prišla na snemanje dobro podkovana.
L. Š.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje