Film, v katerem igrajo Bradley Cooper, Jennifer Lawrence in Robert De Niro, je David O. Russel - poznamo ga predvsem po predlanski boksarski drami The Fighter - posnel po predlogi romana Matthewa Quicka, v njem pa načel temo, kako si posameznik lahko opomore od osebnega in poklicnega zloma, če sploh. Silver Linings Playbook je svetovno premiero prejšnji teden doživel prav v Torontu. "Tako kot The Fighter zame ni film o boksu, tudi ta film zame ni film o duševni bolezni," je po premieri komentiral režiser. "Zame gre v prvi vrsti za ljudi oziroma za dinamiko med njimi."
Na nagrade občinstva v Torontu pravzaprav velja biti pozoren: v preteklosti sta v tej kategoriji slavila poznejša oskarjevca Kraljev govor in Revni milijonar.
Na drugem mestu po izbiri občinstva se je znašel Argo Bena Afflecka, po resničnih dogodkih posnet triler o norem načrtu, kako šest Američanov po napadu na tamkajšnje veleposlaništvo leta 1979 pretihotapiti iz Teherana (pretvarjati so se morali, da so kanadska filmska ekipa).
Za najboljši dokumentarec so obiskovalci festivala izbrali Artifact, film, spremlja Jareda Leta in njegovo skupino Thirty Seconds to Mars v obdobju, ko so bili sredi procesa snemanja albuma This is War, obenem pa zapleteni v pravo sodno vojno s svojo založbo. "Ta film je tako zelo oseben in sad ljubezni," je v posneti zahvali komentiral Leto. "Zahvaljujemo se čisto vsakemu posamezniku, ki je glasoval."
V sekciji z zgovornim naslovom Midnight Madness je slavil Seven Psychopaths, krvava komedija s Collinom Farrellom v vlogi scenarista, ki poskuša dokončati scenarij za film o serijskem morilcu; manjši vlogi imata tudi Christopher Walken in Woody Harrelson.
Najboljši kanadski film je Laurence Anyways, novi film (tudi Slovencem nadvse ljubega) Xavierja Dolana, ki tokrat raziskuje heteroseksualno razmerje v razsulu: njegova moška polovica namreč pride do spoznanja, da je transseksualec.
Nova nominacija za Jennifer Lawrence?
Leta 1976 ustanovljeni torontski festival, ki - nekje vštric s Sundanceom, Benetkami in Cannesom - velja za enega zgodnejših pokazateljev poznejših oskarjevskih favoritov, obenem pa je to tudi kraj, kjer številni filmi najdejo distributerje. Silver Linings Playbook je za favorita veljal še pred razglasitvijo nagrad; šušlja se tudi, da je Jennifer Lawrence (kot seksualno frustrirana vdova, ki se spopada z depresijo) tudi v igri za igralsko oskarjevsko nominacijo. Z zelo dobro popotnico v kinematografe odhaja tudi Argo, ki bi novo nominacijo, tokrat za režijo, lahko prinesel Afflecku (leta 1998 sta z Mattom Damonom dobila oskarja za scenarij za Dobrega Willa Huntinga.)
Toda film, o katerem se ta hip najbolj govori, ostaja The Master Paula Thomasa Andersona, v katerem menda blestita tako Philip Seymour Hoffman kot Joaquin Phoenix. Kot izjemen igralski dosežek se omenja tudi vloga Billa Murraya, ki je v Hyde Park on Hudson režiserja Noaha Baumbacha igral predsednika Franklina Roosevelta.
Držite se raje knjig
Po drugi plati pa pričakovanj ni čisto dosegla cela plejada težko pričakovanih ekranizacij velikih romanov, od Ane Karenine pa do Otrok polnoči. Cloud Atlas, še ena literarna adaptacija (v režiji Toma Tykerja in nekdajnih bratov, zdaj brata in sestre Lane in Andrewa Wachowski), je s svojo kompleksno strukturo kritike razdelila.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje