Hollywood je s pomočjo še ene literarne predloge uspel posneti novi filmski spektakel, ki v ameriške kinematografe prihaja ta konec tedna. Zgodbo o junaku, ki se spopade s pošastjo, je na veliko platno prenesel režiser Robert Zemeckis. Z oskarjem nagrajen filmar je med drugim poznan po filmu Forrest Gump, v novem projektu pa je še bolj razvil tehnološke tehnike, ki jih je uporabil že pri Polarnem vlaku leta 2004.
Hibrid animacije in igre
Resnični igralci so se oblekli v ozka oblačila, prepredena s pikami, ki jim nato sledijo kamere, povezane z računalnikom. Njihove gibe nato prenesejo na digitalno animirane like. Vendar pa bi bili ustvarjalci filma užaljeni, če bi njihov izdelek označili za navadno animacijo. Kot je povedala Angelina Jolie, so igralci zaigrali vsako gesto, celo premik zenice je enak, kot so ga sami izvedli. Ustvarjalci sami tako opisujejo Beowulfa kot nekakšen hibrid animacije in prave igre.
Znani obrazi postanejo narisani
V odvratno pošast Grendel se je prelevil Crispin Glover, svetlolasi Beowulf pa je dobil podobo Raya Winstona. Joliejeva nastopa kot mati pošasti, ki zapelje tako Beowulfa kot kralja Hrothgara, v vlogi katerega se predstavlja Anthony Hopkins. "Občutiti je mogoče prisotnost pravih igralcev, saj bi v primeru, da ne bi zares nastopali, celota resnično delovala kot običajna animacija," je povedal Glover.
Kot scenarista se predstavljata Neil Gaiman in Roger Avary, ki sta si prvotno film zamislila kot nizkoproračunski igrani triler. Sprva se je namreč na režijski stolček mislil usesti kar Avary sam. Ko pa je njun scenarij prišel v roke Zemeckisu, si je ta zamislil povsem drugačno realizacijo.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje