Pri podjetju Karantanija Cinemas kot enega izmed dokazov za zgrešenost Kolosejeve akcije "kombovstopnic" navajajo domnevni upad kinoobiska. Na možnost umika filma so, kot so zapisali v sporočilu za javnost, Kolosej začeli opozarjati že ob začetku akcije 14. maja, saj se niso strinjali z načinom združevanja kinovstopnic in igranja bovlinga v eno skupno kombovstopnico: s tem naj bi pri Koloseju vse obiskovalce prisilili v nakup zgolj možnega popusta igranja v Areni.
V tej "kombovstopnici" je cena kinoobiska stala samo 4,15 evra, ob torkih celo 3,5 evra, preostanek pa je bil namenjen možnim promocijskih popustom v Areni, ki niso del kina. Kinoobiskovalci o tem niso bili obveščeni in tudi niso imeli izbire nakupa zgolj kinovstopnice ali kombovstopnice s popusti v Areni. "Zato smo od začetka zahtevali, da se akcija prekine ali pa ponudi obiskovalcem možnost kupiti samo kinovstopnico, saj je navsezadnje Kolosej popuste tudi oglaševal," so zapisali pri Karantaniji.
"Ker v mesecu dni Kolosej te možnosti ni omogočil, prav tako pa je prekoračil vse razumne
roke za potrditev zgolj rednih poslovnih pogojev pri igranju filma, se je Paramount Pictures
odločil, da ne dobavi filmskih kopij za Kolosejeve kinematografe," dodajajo. Film Transformerji bo tako na ogled od 23. junija naprej, a samo v kinih Planet Tuš.
A. K.
Andrej Novak iz podjetja Karantanija Cinemas je za MMC pojasnil ozadje spora, predstavnikov Koloseja pa nam za komentar še ni uspelo priklicati.
Zakaj vas je ponudba "kombovstopnice" tako zmotila?
Dogovor s Kolosejem je bil, da bodo distributerje vsaj mesec dni vnaprej obveščali o morebitnih promocijah, ki bi vključevale filme, saj Kolosej ni nosilec avtorskih pravic. To je bilo od vodstva Koloseja v zadnjih dveh letih večkrat potrjeno, a redko upoštevano. O tej akciji so nas obvestili samo en dan pred začetkom in s tem kršili vse dogovore. Hkrati so akcijo začeli in nadaljevali kljub našemu nasprotovanju.
Zakaj takšna ponudba škodi vam kot distributerju in zakaj so na slabšem gledalci?
Akcija naj bi imela namen povečati kinoobisk, vendar je že sama struktura promocije namenjena pospeševanju prodaje v Areni in nima nobene zveze s kinopredstavami. S to akcijo je Kolosej distributerjem povprečno zmanjšal prihodke za več kot 20 odstotkov in si prisvojil preostanek denarja za svojo promocijo. Če je kinovstopnica med promocijo zgolj 4,15 evra, pričakujemo, da imajo gledalci možnost tudi kupiti to vstopnico, navsezadnje je bil popust tudi v Kolosejevih oglasih. Gledalci se tako niso niti zavedali, da so ves čas plačali tudi kupon za Areno.
Ali ne bo predvajanje filma samo v kinih Planet Tuš oklestilo tudi vašega zaslužka?
Zagotovo bo umik oklestil zaslužek tudi pri Karantaniji Cinemas, vendar gre tokrat za načelnost. Tu je pomembno, da Karantanija Cinemas ni zahtevala višjega odstotka od vstopnice, kot se je to zgodilo pri drugem distributerju na Angelih in demonih. Zahtevali smo zgolj enake pogoje kot pred začetkom akcije ali možnost nakupa vstopnice po ceni, ki jo prikažejo distributerju.
Najboljši dokaz zgrešenosti celotne akcije pa je tudi kinoobisk. V prvih dveh tednih
promocije je Kolosej doživel dva najslabša vikenda v zadnjih 12 mesecih, pretekli konec tedna pa se zopet zelo približal enakemu rezultatu.
Želimo si samo transparentnega poslovanja in pošten odnos do gledalcev. Enakega mnenja so bili na Paramount Pictures, ki so tudi sprejeli končno odločitev.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje