Govorimo o cerkvi na ulici Zrinjskega, ki ji je totalitarna oblast povojne Jugoslavije iz strahu pred "subverzivno" močjo jezuitov spremenila namembnost. Kako je iz nekdanjega prostora duhovnih vaj jezuitov, ki se jih je oblast bala predvsem zaradi dobrih zvez po celem svetu, v cerkvi nastal filmski atelje, smo lahko prvič videli v Kinodvoru.
Učinkovito na dveh frontah hkratiZ vzpostavitvijo filmskega studia v nekdanjem središču jezuitov je totalitarno vodstvo z eno potezo opravilo dve pomembni vlogi. Filmarjem ni bilo treba graditi novega ateljeja, pa še dom za duhovne vaje so odvzeli skupini, ki bi lahko oteževala delo nove vladajoče nomenklature.
Dokumentarec z dveh vidikov osvetli novo življenje cerkve. Metod Pevec je namreč možnost za predstavitev svojega pogleda na preureditev cerkve v delovni dom filmarjev ponudil tako filmskim ustvarjalcem kot tudi jezuitskim duhovnikom. Osnova za odvzetje cerkve jezuitom je bil montiran sodni proces.
Kdaj bo propravljena Estrelita?
Po premieri Filma pred oltarjem pa se Metod Pevec ne bo prepustil brezdelju. Trenutno se ukvarja z novim celovečernim filmom Estrelita. Pevec, diplomiral je iz filozofije in primerjalne književnosti, se je doslej podpisal pod dva celovečerna filma. To sta filma Carmen in Pod njenim oknom. Napisal je tudi več romanov (Carmen, Marija Ana, Večer v Dubrovniku), zbirko novel Luna, violine ter nekaj filmskih scenarijev.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje