Gibson se očitno že pripravlja na snemanje daleč od mondenih središč. Foto: Reuters
Gibson se očitno že pripravlja na snemanje daleč od mondenih središč. Foto: Reuters
Predstavniki različnih indijanskih plemen
Gibson namerava za film rekrutirati predvsem Mehičane, zlasti domorodce. Foto: EPA
Eno izmed številnih arheoloških najdišč, ki skriva staro kulturo Majev.
Za kulturo starih indijanskih plemen vlada veliko zanimanje. Foto: EPA

Igralec in režiser se je že v Kristusovem pasijonu posvetil jezikom, s katerimi so se sporazumevali v Jezusovem času, čim bolj pristno okolje pa namerava ustvariti tudi v novem projektu Apocalypto, trilerju, ki se bo odvijal v starem majskem naselju. Ker pa se zgodba odvija pred prihodom evropskih osvajalcev, bo za pravo pristnost skrbela tudi igralska zasedba, ki jo bodo po Gibsonovih besedah sestavljali večinoma domorodci in igralci iz Mehike, tako da ne bo mogoče videti evropskih obrazov.



Izpred kamere uspešno na režiserski stolček
Mel Gibson, ki je filmskemu svetu že zelo dobro znan, se je kot igralec predstavil zlasti v filmih Smrtonosno orožje, kasneje tudi v spektaklu Pogumno srce, Patriot in znanstvenofantastičnem filmu Znamenja, zadnje čase pa opozarja nase predvsem v vlogi režiserja. Njegov Kristusov pasijon je namreč postal najbolj uspešen neodvisni film vseh časov (v blagajno je prinesel okoli 600 milijonov dolarjev), kljub dialogom, ki so večinoma potekali v danes le redkim razumljivima latinščini in aramejščini.

Apocalypto bo 49-letni zvezdnik snemal ob podpori svoje produkcijske hiše Icon, na pomoč pa mu bo pristopil tudi Disney. Snemanje naj bi se začelo novembra, čeprav scenarij še ni povsem pripravljen.

Pogled z osebne perspektive
Gibson je že razkril tudi nekaj podrobnosti o filmu. Celotna zgodba naj bi bila predstavljena skozi oči majskega moža, njegove družine in vasi, dotaknila pa naj bi se zelo univerzalne teme o civilizacijah in odkrivala, kaj je tisto, kar te uniči. Kot je še povedal Gibson, si je med ustvarjanjem zgodbe kljub neprestanemu opiranju na legende in zgodovinsko gradivo marsikaj tudi izmislil, kar pa se je nato ob posvetovanju z arheologi in zgodovinarji izkazalo kot precej blizu resnici.

Med iskanjem najprimernejše lokacije za snemanje ga je pot vodila od Gvatemale prek polotoka Jukatan do Kostarike, najbolj pa se je navdušil nad nenaseljenim gozdom v Veracruzu, kjer so mu prebivalci že dali dovoljenje za snemanje.