Pri oponašanju gibanja in hoje Monroejeve je 31-letni ameriška igralka pomagal tudi koreograf, za vlogo pa se je morala sicer drobna Williamsova zrediti za deset kilogramov. Tudi sicer je v intervjuju za Reuters igralka izkušnjo vživljanja v Marilyn Monroe opisala kot rahlo shizofreno: "Nosila sem lasulje, svoje naravne lase pa sem morala zelo posvetliti, da se ne bi videli skozi lasuljo. Moje obrvi so morale biti temne, pa tudi preoblikovali so jih. Pri snemanju filma moraš iti čez kar nekaj grotesknih faz. Nikoli se nisem počutila čisto kot jaz. Počutila sem se kot mutant – vedno nekje na polovici med sabo in neko drugo osebo. Nisem vedela, kaj pripada meni in kaj ne!"
Ponovno snidenje z "izgubljeno" Marilyn
Film režiserja Simona Curtisa je bil posnet po knjigi Colina Clarka, uslužbenca igralca sira Laurenca Olivierja in se vrti okoli odnosa med Olivierjem in Monroejevo na snemanju filma Princ in plesalka (The Prince And The Showgirl, 1957). "Snemali smo v hiši, v kateri je Marylin živela. Moja garderoba v Pinewoodu je bila Marilynina garderoba. To je bilo nekaj posebnega. Oder, na katerem je posnela tisti plesno-pevski nastop, je isti oder, kjer sem snemala jaz. Tudi večino pripomočkov v našem filmu je bila iz izvirnega filma Princ in plesalka," je o mnogih stvareh, ki so jo med snemanjem vseskozi spominjale na Marilyn Monroe, povedala Williamsova.
Igralka je v filmu sama odpela tudi pesmi v filmu in je prepričana, da bo njena mama vesela, ker si je vedno želela , da bi njena hči pela in plesala: "Pri petju in plesu je osvobojujoče, da lahko izklopiš misli in se prepustiš nekakšnemu valu mišičnega spomina. Dobesedno med nastopom ne moreš razmišljati. Gre za nekakšno nadčutno izkušnjo. Mislim, da je bila mogoče Marilyn prav zaradi tega tako posebej nadarjena za to, saj sta njena petje in ples enkratna, njeni glasbeni nastopi pa dih jemajoči." Williamsova je tudi povedala, da je snemanje ponovno oživilo njeno zanimanje za verjetno najbolj znano svetovno svetlolasko prejšnjega stoletja: "Včasih me je Marilyn Monroe zanimala, a sem jo v zadnjih desetih letih nekako pozabila. V sobi sem imela nekoč obešen plakat z nujno podobo, a je ni prikazoval kot ikono,temveč kot navadno veselo dekle. Torej sem z njo imela nekakšno povezavo. Snemanje filma pa je ponovno podžgalo to začetno privlačnost, ki sem jo čutila kot najstnica."
Po snemanju je ostala praznina
Michelle Williams, ki je zaslovela najprej v nasjtniški TV-nanizanki Simpatije (Dawson's Creek), se je pozneje izkazala tudi v resnejših filmih, kot so Prozac Nation, Zlovešči otok (Shutter Island) in Gora Brokeback, za vlogo v zadnjem pa si je prislužila tudi nominacijo za oskarja v kategoriji najboljše stranske igralke. Tudi za vlogo Marilyn Monroe jo uvrščajo med možne kandidatke za oskarja, sama Williamsova pa pravi, da je s slavno igralko začutila močno povezavo: "Ko delaš nekaj takega in ti res zleze pod kožo, se je težko ločiti od vloge. Za te ljudi, ki jih igraš, v sebi izprazniš nekaj prostora, potem pa te zapustijo in v tebi ostane nek prazen prostor. Želim si, da bi jo lahko ponovno igrala."
Trenutno se Williamsova posveča snemanju fantazijskega filma Oz: The Great and Powerful, v katerem igra dobro čarovnico Glindo. Na prizorišču snemanja je tokrat več kot dobrodošla tudi njena hči Matilda, katere oče je leta 2008 preminuli igralec Heath Ledger. "To je poklicno gledano najboljša stvar, ki se nama je zgodila. Zdaj je Matilda z mojim delom povezana na način, ki pri prejšnjih filmih ni bil mogoč, saj tja otrok ni mogel priti na obisk in se obnašati kot otrok. Pri Ozu pa lahko na snemanje pride vsak dan po šoli, saj je vse skupaj nekakšno veliko igrišče. Pravi: 'Samo ena dobra čarovnica je in to je moja mama.' Zelo je navdušena nad filmom," je o Ozu, ki bo v kina prišel leta 2013, še povedala Michelle Williams za Reuters.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje