O postapokaliptični akcijski pustolovščini, v kateri je naslovno vlogo cestnega bojevnika Maxa Rockatanskega, ki ga je pred več kot 25 leti v izvirnem filmu utelesil Mel Gibson, prevzel postavni Britanec Tom Hardy, je James Graham s Total Filma zapisal, da vsebuje "nekaj najboljše akcije, kar smo je kdaj videli na platnu", David Ehrlich z londonskega Time Out pa, da je film "kot tornado, ki opustoši čajanko", in dodal, "Cesta besa mačistično franšizo zapelje v genialno novo smer in ustvari mitološki portet o potrebi po ženskem slogu vladanja v svetu, v katerem je treba moške rešiti pred samimi seboj."
V filmu, ki ga bodo predvajali tudi na filmskem festivalu v Cannesu, ki se začenja to sredo, nastopa še (za to priložnost gologlava) lepotica Charlize Theron v vlogi vladarice Furiose, na režijskem stolčku pa je spet sedel oskarjevec George Miller, mož, ki je pred četrt stoletja ustvaril prvega Pobesnelega Maxa in mu pripisujejo laskavi status izumitelja postapokaliptičnega žanra.
Justin Chang s hollywoodskega Varietyja je zapisal, da se filmu zaradi ustnega izročila o "prelepo posnetih brutalnih akcijskih odlomkih" gotovo obeta izjemen uspeh na blagajnah, Peter Bradshaw z Guardiana, ki je dal filmu štiri zvezdice, pa je tvitnil: "Kar malce sram me je, ker sem tako užival v divjaštvu Pobesnelega Maxa."
Na portalu IMDb, kjer filme ocenjujejo uporabniki, ima Pobesneli Max ta hip zelo visoko devetico, na Rotten Tomatoesu pa so mu kritiki naklonjeni v kar 97 odstotkih. Na omenjenem portalu so Cesto besa soglasno pospremili: "Z dih jemajočo akcijo in presenetljivo scenaristično težo Pobesneli Max: Cesta besa vrača postapokaliptično franšizo Georgea Millerja spet v življenje."
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje