Torej: najprej dobra, nato slaba novica za vse navdušene gledalce Oglaševalcev. Zdaj je uradno, da bo mreža AMC posnela tudi peto sezono drame o oglaševalcih z newyorške avenije Madison, a na spored najverjetneje ne prihaja konec letošnjega poletja, kot je bilo napovedano, temveč šele na začetku leta 2012. Zakaj? Zato, ker se ustvarjalec serije Matthew Weiner še pogaja z AMC-jem.
Producenti bi krajše epizode in več oglasov
Z AMC-ja so novico o potrditvi pete sezone sporočili skoraj istočasno, kot so se na Deadline.com pojavile novice o Weinerjevih podaljšanih pogajanjih s hišo Lionsgate, ki producira serijo z izvirnim naslovom Mad Men. Pogajali naj bi se še o zadnjih problematičnih točkah v predlagani pogodbi, ki vključujejo ukrepe za zmanjševanje stroškov in večji delež oglaševanja med predvajanjem serije na ameriških TV-postajah.
Neki vir je za TVGuide.com izjavil, da naj bi Weinerju pogodba zagotovila izplačilo 30 milijonov dolarjev v dveh letih, zaradi česar bi postal najbolje plačani ustvarjalec na ameriških kabelskih televizijah.
Po pisanju portala Deadline.com so pri AMC-ju in Lionsgatu od Weinerja zahtevali, naj v oddajo vključi več izdelkov oglaševalcev, epizode pa naj bi skrajšal za dve minuti, da bi bilo v časovnem okviru predvajanja serije več prostora za oglase. Prav ta zahteva naj bi bila problematična pri pogajanjih z Weinerjem pred dvema letoma.
Deadline piše še, da od Weinerja želijo, naj oklesti zasedbo, da bi privarčeval nekaj denarja. Po izjavah vira TVGuide.com bo osrednja igralska zasedba ostala taka, kot je, morda pa bodo z zaslonov izginili igralci z obrobnejšimi vlogami.
Povprečna epizoda serije Oglaševalci, katere prvo sezono ob petkih lahko spremljate tudi ob petkih na drugem programu TV Slovenija, traja 48 minut, kar je precej več od povprečne televizijske dramske serije in nekaj minut več, kolikor trajajo epizode serij ameriških kabelskih televizij.
Kritiki navdušeni, gledalcev malo (a ti zvesti)
Serija Matthewa Weinerja, ki je premiero doživela leta 2007, je doslej dobila 13 emmyjev in štiri zlate globuse. Velja za eno kritiško najbolj priznanih nadaljevank, odkar se je končala mafijska saga Sopranovi. A Mad Men nikoli niso zagotovili odlične gledanosti, zato denarna bitka ne preseneča.
Ne pomaga niti, da so tisti gledalci, ki jih serija ima, izjemno predani in kupujejo tudi DVD-je prvih sezon, saj je produkcija kostumske nadaljevanke izjemno draga in mora, da bi se obdržala, producentom zagotoviti tudi nekaj (no, precej) zaslužka.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje