Ameriška televizijska mreža USA Network si je pridobila pravice za premierno televizijsko predvajanje filma Pirati s Karibov: Mrtvečeva skrinja. To pa se ne bo zgodilo pred jesenjo 2008. Če se torej spomnimo izkušenj z drugimi filmi, ki so jih naše televizijske postaje v primerjavi s tujimi pogosto predvajale 'z rahlo zamudo', vam lahko rečemo le, da se vam še nekaj časa ne bo izplačalo natančno pregledovati TV sporeda. Morda vendar velja premisliti o nakupu vstopnice za kino.
Divje plenjenje piratov
Odločitev družbe Disney, da novo pustolovščino bande piratskega poveljnika Jacka Sparrowa kar najkasneje odstopijo televizijskim hišam, seveda ne preseneča. Film namreč te dni nadaljuje z 'divjim plenjenjem' žepov filmofilov. O tem priča odlična prodaja vstopnic za ogled filma, ki si ga pri nas sicer ne bomo mogli ogledati še več kot deset dni. Po tem ko je film prejšnji konec tedna samo v Združenih državah zaslužil 136 milijonov ameriških dolarjev, je posel dobro tekel tudi med tednom. In to ne le v 'Novi zemlji' pač pa tudi na starem kontinentu.
Ker mora film obresti še večji del sveta in ker bo Disney skušal čim več novcev nabrati tudi s prodajo DVD-jev, je torej lahko sklepamo, da se do jeseni 2008 tok denarja v Disneyjevo zakladnico ne bo ustavil. Nekaj bodo zagotovo primaknili tudi slovenski ljubitelji filma, ki so si prvi film ogledali v velikih množicah.
Možje iz drugih hollywoodskih studiev so že leta 2003 kar nekoliko neumno strmeli v številke, ki so sporočale Disneyjev zaslužek. Filmi o piratih so namreč že dolga leta pred vznikom blagovne znamke Pirati s Karibov veljali za preživeto kaprico zlatega obdobja Hollywooda. Tokrat se zgodba ponavlja in filmarji, ki so z nekaterimi drznimi in megalomanskimi fantazijskimi projekti skušali navdušiti milijone po svetu, spet ugotavljajo, kako so lahko tako napačno presodili okus sodobnega filmskega gledalca.
Pirat privlačnejši od Mille Jovovich?
Kako je namreč mogoče, da mična Milla Jovovich v high-tech trilerju Ultraviolet navduši manj ledalcev kot razcapani in rahlo grobi pirat? Morda pa je odgovor v nekakšnem postmodernem pristop. Če z izrazom postmodernizem pojmujemo prepletanje različnih umetniških slogov v enem samem umetniškem delu, potem bi lahko kot žanrski postmodernizem v filmski umetnosti označili film, ki v sebi združuje množico žanrov. Pirate s Karibov namreč povezujejo prvine komedije, akcijskega filma, fantazije in romance. Vsakega po malo, a v ravno pravih odmerkih.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje