Eden od vzrokov naj bi bilo tudi dejstvo, da so drugi del predvajali v drugem časovnem terminu kot prvega. Tako se je število gledalcev skorajda prepolovilo, saj je prvi teden Pisarno gledalo 11,9 milijona ljudi, drugi pa le še 5,9. Analitiki vidijo težavo tudi v tem, da je nadaljevanka časovno na sporedu za izredno priljubljenim Ameriškim idolom, tako da večina gledalcev ne zamenja kanala in ogled nadaljuje na konkurenčni televizijski mreži. Kljub temu pa televizijska hiša NBC, ki nadaljevanko predvaja, še ni vrgla puške v koruzo.
Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje