Zaliti rumeni medved z neusahljivim apetitom se je s knjigo A. A. Milneja rodil daljnega leta 1926, do danes pa je postal, za Miki Miško, druga najdonosnejša franšiza podjetja Walt Disney (samo lani so z njim zaslužili skoraj pet in pol miljard dolrjev). Pu se bo iz domačega gozda zdaj še v večji meri preselil med igrače, na oblačila in pohištvo za najmlajše. Za rojstni dan ga bodo ustvarjalci pobarvali še bolj živo rumeno, v zgodbah pa bodo scenaristi bolj poudarjali aktivno stran njegovih podvigov: tako naj bi pri otrocih negovali raziskovalno žilico.
Ambasador za srečo?
Preston Kevin Lewis, ki skrbi za Pujevo podobo “v globalnem merilu”, poudarja, da Pu po toliko letih še vedno predstavlja zaupanje, prijateljstvo in življensko srečo. No, malce manj srečni so verjetno dediči pisatelja Milneja, ki so prepričani, da so jih pri Disneyu z neizplačilom avtorskih pravic ogoljufali že za miljone dolarjev, njihov primer na sodišču obravnavajo že 14 let.
Pu na vsakem koraku
Pujevo rojstnodnevno slavje se bo razvleklo čez celo naslednje leto, začelo pa se bo že 24. decembra letos: na ta dan je namreč izšla prva knjiga o Puju in njegovih prijateljih. V letu 2006 mu pri Disneyu pripravljajo predstavo na Broadwayu, tedensko radijsko oddajo, cel kup plišastih igračk in seveda lastno risano serijo. Ta bo namenjena predvsem predšolskim otrokom, za seboj pa naj bi, tako načrtujejo producenti, “povlekla” še manj priljubljeno serijo Little Einstein in oddajo Mickey Mouse Clubhouse.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje