Odkar so zadnjo epizodo premierno predvajali - in to je bilo pred, neverjetno, petnajstimi leti - je humoristična nanizanka Seinfeld samo s predvajanji ponovitev ustvarila 3,1 miljarde dobička.
"Komedija o ničemer", kot so jo v eni od začetnih epizod opisali sami, je bila za NBC silna uspešnica že v devetih letih od premiere pilotne epizode leta 1989 dalje. Vseh 180 posnetih epizod od takrat za mrežo služi na kupe denarja: magično mejo treh miljard so prebila ravno pogajanja za peti krog ponovitev na ameriški televiziji; strokovnjaki menijo, da sta avtorja serije, Larry David in Jerry Seinfeld, s tem zaslužila do 400 miljonov dolarjev vsak. Prav tako si roke gotovo manejo pri studiu Warner, ki ima v lasti pravice za predvajanje serije.
Pogača ni razrezana na enake dele
So pa zato ta vlak zamudili zvezdniki Jason Alexander, Michael Richards in Julia Louis-Dreyfus, ki so udeleženi samo pri zaslužku od prodaje DVD-jev (to so si izposlovali med pogajanjem za snemanje zadnje, devete sezone serije.)
Vsaka 20-minutna epizoda je doslej prislužila 17 miljonov dolarjev (in to, še preden prištejemo zaslužek v tujini, od prodaje DVD-jev in od predvajanja na letalih.) Zaradi Seinfeldove neusahljive priljubljenosti v ponovitvah ga lastniki tudi nočejo ponuditi na prodaj v Applovi prodajalni iTunes.
Treba je vedeti, kdaj je dovolj
Seinfeld, ki je imel v svoji zadnji sezoni višjo gledanost kot kdaj koli prej, se je maja 1998 sklenil pred 76-milijonskim ameriškim občinstvom. Jerry Seinfeld je pozneje zavrnil ponudbo za nadaljevanje, pa čeprav bi mu to prineslo 5 milijonov dolarjev na epizodo.
Mimogrede, istega leta kot Seinfeld so na ameriške male zaslone prišli tudi Simpsonovi; ko jih bodo enkrat nehali snemati, bo animirana serija, ki doslej šteje že več kot 500 epizod, z zaslužkom od ponovitev verjetno povozila celo Seinfelda.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje