Festival Sundance rad združuje tradicionalni pristop k snemanju biografskega filma o kakem legendarnem glasbeniku (tak je na primer izdelek Liana Lusona Leonard Cohen: I'm Your Man) z bolj inovativnimi režiserskimi podvigi. K slednjim lahko prištejemo dokumentarec zasedbe Beastie Boys, ki je za snemanje "izkoristila" kar oboževalce: na koncertu v Madison Square Gardnu so kamere v roke potisnili petdesetim naključnim obiskovalcem, ki so dogajanje potem zaznamovali na svoj način. Filmska beležka o Leonardu Cohenu poleg intervjuja s samotarskim pesnikom prinaša tudi izjave glasbenih velikanov, kakršni so U2, ki ga prištevajo med svoje vzornike.
Enkrat za vselej: Sting ni nič kriv!
Stewart Copeland, nekdanji bobnar zasedbe Police, je vzpon skupine v sedemdesetih in osemdesetih letih zaznamoval v filmu Everyone Stares: The Police Inside Out, s katerim bi rad končno naredil konec govoricam, da se je skupina razšla zato, ker se med seboj niso več mogli prenašati.
Zlato srce Neila Younga
Neil Young dušo razkriva že s pesmimi, kakršne so Old Man, vseeno pa je zadovoljen s tem, kako ga je Demme upodobil v filmu Neil Young: Heart of Gold (Zlato srce). Oba se strinjata, da ne gre niti za dokumentarec niti koncertni film, ampak za čisto inovativen podvig: vsaka pesem, ki jo je Young odigral posebej za filmsko kamero, ima premišljeno odrsko koreografijo.
Glasbeno bero Sundancea sklepata American Hardcore, film, ki dokumentira zgodnje dneve ameriške eksplozije punka, ter analiza urbanega življenja Beyond Beats and Rhymes: A Hip-Hop Head Weighs in on Manhood in Hip-Hop Culture.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje