Oliver Stone je med nastajanje svojega filma o terorističnem napadu na New York in med kraj, ki ga skuša poustvariti, postavil kar vso celino. Film, ki zaenkrat nosi preprost naslov World Trade Center, namreč ne nastaja na kraju zločina, ampak v sončnem Los Angelesu. Filmska ekipa je novembra prve tri tedne snemanja preživela v New Yorku, kjer so na filmski trak lovili vsa prizorišča, ki so bila v dneh okrog usodnega 11. septembra pomembna.
Virtualni New York
Režiser, ki je tudi sam Newyorčan, pravi, da se je za selitev prizorišča odločil zavestno in iz obzirnosti do meščanov. Obenem pa je res tudi, da za večino prizorov ni dobil dovoljenja za snemanje. Čisto "resnična" bosta tako le prizora skupine reševalcev, ki se na kraj nesreče pelje z avtobusom, večina Manhattana pa bo na filmskem platnu oživela s pomočjo računalniške animacije.
Nicholas Cage kot junaški reševalec
Film se bo osredotočil na zgodbi policistov Johna McLoughlina in Willa Jimena (slednjega bo igral Michael Peña, McLoughlina pa Nicholas Cage), ki sta bila zadnja reševalca, ki sta iz prizorišča nesreče uspela priti živa. Prva predvidevanja filmskih novinarjev so film že ožigosala za navdihujočo zgodbo o malih ljudeh, ki v luči apokaliptične katastrofe znajo priskočiti drug drugemu na pomoč. Stone pravi, da si je film zamislil kot nekakšen spomenik umrlim in preživelim, vendar se zaveda, da je vsak spomenik deležen kritike iz te ali one strani.
Te dni so na vrsto prišli ključni prizori filma: trenutek, ko neki meščan po naključju zasliši glasove dveh preživelih policistov, ki sta ostala pod desetimi metri ruševin, od koder ju ekipa reševalcev uspe izkopati šele po več urah naporov.
Le gola resnica je dovolj dobra
Ustvarjalci filma so prepričani, da se obtožbam senzacionalizma lahko izognejo le tako, da se popolnoma držijo dejstev in dogodkov, kakor so zares potekali. Nihče si menda ne želi ustvariti "hollywoodsko zloščene" različice filma. Kredibilnost naj bi celotnemu podvigu večal tudi podatek, da je izvršni producent filma, Donald J. Lee, na lastne oči videl, kako sta se dvojčka zrušila v prah. Ravno tisto jutro je bil namreč na strehi Empire State Buildinga, kjer je snemal videospot za Lennyja Kravitza.
Mukotrpna rekonstrukcija prizorišča
Maketa točke nič, ki nastaja iz stiroporja, umetnih mas in železa, bo v samem središču naravne, malo bolj oddaljena okolica pa polovične velikosti. Posnemanje resničnosti so pripeljali tako daleč, da bodo v izložbe "okoliških" trgovin namestili celo oblačila, ki so jih prodajali leta 2001.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje