Prvi izmed večerov je bil 29. januarja, ko se je beseda vrtela okoli filma Dogville Larsa von Trierja.
Razmišljanja o filmu sta pod naslovom Film kot alegorija uvodoma razgrnila filmski kritik in ustvarjalec Vlado Škafar ter filmski kritik in teoretik Andrej Šprah.
Teme posameznih večerov bodo osredotočene na konkretne filme, ki so na sporedu Kinodvora, način obravnave pa bo segal od okroglih miz do predavanj. Cilj tovrstnih večernih srečevanj se poraja iz razumljive želje, da bi vsak kakovosten film za seboj pustil primerno globoko sled v našem kulturnem prostoru, so še povedali organizatorji.
Raziskovanje temeljnih filmskih določil
"Izhodiščna teza razmišljanja ob Dogvillu temelji v prepričanju, da Lars von Trier v svojem zadnjem podvigu, na videz povsem "očiščenem" vsakršne konvencionalno pojmovane filmskosti, v enaki meri kakor zaostruje temeljna etična vprašanja dobrote, žrtvovanja, odpuščanja in kaznovanja, (še naprej) vneto raziskuje koordinate bazičnih zakonitosti filmskih formalnih določil. In svoje lastne ustvarjalnosti," je zapisano v predstavitvenem gradivu.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje