Nova podoba arhivskih fotografij s podelitve. Foto: Oscars
Nova podoba arhivskih fotografij s podelitve. Foto: Oscars

Osrednji del plakata sta namreč dve črnobeli fotografiji iz podelitve oskarjev pred mnogimi leti, upodobljena pa sta igralec in igralka, katerih obrazov ne vidimo, ki v svojih rokah držita tako težko želeni prestižni kipec. Izvršni direktor akademije, ki vsako leto podeljuje najbolj prestižne nagrade filmskega sveta, Bruce Davis, je ob predstavitvi plakatov za prihajajočo podelitev dejal, da so se za dizajn Studia 318 med več sto prijavljenimi grafičnimi rešitvami odločili v prvi vrsti zato, ker menijo, da plakata gledalcu preneseta izkušnjo ujetja sanj.

Po njegovih besedah plakata fotografijo posameznega trenutka spremenita v brezčasno podobo, ki predstavlja duh podelitve oskarjev. Plakata sta nastala iz arhivskih fotografij podelitve oskarjev, od črnobele podobe, ki drži kipec oskarja, pa ta izstopa tudi tako, da je upodobljen v vsem svojem (zlatem) sijaju.