Le nekaj tednov pred izidom albuma X&Y so oboževalci skupine Coldplay na trnih, pri založbi EMI pa si že manejo roke: britansko skupino bi si ta trenutek želel zastopati prav vsakdo. V torek je pred koncertom v newyorški dvorani Beacon Chris Martin kar uro in pol posvetil pogovoru z novinarji.
Na glas je razmišljal o tem, kako bizarno se njemu in njegovim kolegom zdi, da bodo pesmi, ki so jih ustvarjali dolgih 18 mesecev, kar naenkrat postale kolesce v mehanizmu glasbene industrije. Prostodušno je pribil, da mu je za korist matične založbe popolnoma vseeno in da ga ni skrbelo niti februarja, ko so morali priznati, da snemanja ne bodo dokončali v dogovorjenem roku.
No, skupini, ki je v svoji karieri prodala 20 milijonov albumov, se verjetno res ni treba bati, da bi jo odpustili. Pa tudi če bi jim to grozilo, so Coldplay odločeni, da ne bodo postali sužnji "največjega zla sodobnega sveta" - delničarjev.
Martin na uspeh in slavo gleda kot na sredstvi, ki mu dopuščata, da lahko govori o temah, ki se mu zdijo zares pomembne. Najbolj odmevno je bilo njegovo sodelovanje v kampanji Free Trade, s katero so zvezdniki poskušali prepričati gospodarske velesile, naj od držav v razvoju ne kupujejo surovin, kot sta bombaž in kava za smešno nizke cene.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje