Godalni ansambel Camerata Strumentale Italiana, ki zaznamuje letos svojo tridesetletnico obstoja, sestavljajo profesionalni glasbeniki, ki so člani različnih orkestrov v Furlaniji - Julijski krajini. Skupino že od samega začetka vodi Tržačan Fabrizio Ficiur, ki je tudi njen ustanovitelj.
Pred pandemijo je orkester idejno oblikoval program z naslovom Evropski glasbeni atlas in k sodelovanju je povabil tri ustanove, ki se ukvarjajo z mladimi, to so koprska glasbena šola, Banda Sinfonica Municipal španske Seville in Chetham's School of Music iz angleškega Manchestra.
Od Vivaldija do Désormièra
Kot drugo postajo šestdelnega programa je v večnamenski dvorani sv. Frančiška v Kopru komorni sestav pripravil program z naslovom Tostran in onstran Alp in ponudil obalnemu občinstvu koncert s skladbami italijanskih in francoskih skladateljev od Antonija Vivaldija, prek Giuseppeja Tartinija vse do Erika Satieja in Rogerja Désormièra.
V glasbeni večer je uvedel Vivaldijev koncert v A-duru RV 158, v katerem se je italijanski komorni sestav pokazal kot soliden, a ne vrhunski ansambel. Zatem je sledil Koncert za štiri violine in godalni ansambel RV 580 istega skladatelja iz znane zbirke L’Estro armonico. V njem so se štiri mlade instrumentalistke koprske glasbene šole lahko preizkusile v solističnih vlogah. Pod dirigentsko paličico Fabrizia Ficiurja smo slišali violinistke Tino Božič, Živo Kralj, Majo Janjić in Aleksandro Curanović.
Program sta nato obogatila dva koncerta iz Tartinijevega opusa, in sicer prvi stavek Tartinijevega koncerta za violončelo GT 1.D34, v katerem je suvereno in nadvse prepričljivo nastopila šestnajstletna koprska violončelistka Neža Ivančič, in Tartinijev šesti koncert za flavto GT 1.G08a, v katerem je solistično vlogo prevzel tržaški flavtist Marco Obersnel, ki pa v svojo izvedbo ni zajel prave svežine in inventivnosti Tartinijevih melodij.
Francoski del programa nas je pripeljal do krajše skladbe Le Piccadilly Erika Satieja in nato do Désormièreve večstavčne Suite v francoskem stilu, tj. z razlogom pozabljena skladba, ki pa ni niti doživela na koprskem koncertu vrhunske izvedbe. Italijanski del glasbenega popotovanja je zakrožila tretja suita Starih arij in plesov Ottorina Respighija, s katero se je Camerata Strumentale Italiana poslovila od koprskega občinstva.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje