Festival omogoča poslušalcem, da prisluhnejo srednjeveški in renesančni glasbi na visoki izvajalski ravni z upoštevanjem izsledkov zgodovinske izvajalske prakse in na ustreznih glasbilih. Tako srednjeveška kot renesančna glasba sta razmeroma slabo zastopani v slovenskem koncertnem življenju in imata le podrejeno vlogo na uveljavljenih festivalih stare glasbe, kot sta Festival Radovljica in SEVIQC Brežice, so zapisali v Mini teatru.
Festival srednjeveške in renesančne glasbe Ljubljana v nasprotju z omenjenima poletnima festivaloma poteka jeseni in tako nekoliko zapolnjuje vrzel s ponudbo redko izvajane posvetne in duhovne glasbe v izvedbi instrumentalnih in vokalnih zasedb s slovenskimi in mednarodnimi izvajalci in ansambli. Vsako leto je določen programski delež namenjen slovenskim izvajalcem in starejši slovenski glasbeni dediščini, vsaj en koncert pa predstavitvi mlajših ansamblov oz. glasbenikov, ki so se specializirali za izvajanje srednjeveške ali renesančne glasbe in so se nedavno izkazali na mednarodnih tekmovanjih.
Tokratni festival odpira večer plesne glasbe 15. in 16. stoletja Pive, Pavane & Saltarelli v izvedbi italijanske skupine Ensemble Calliope, v četrtek bo v Mini teatru mogoče prisluhniti nemški glasbi za čembalo v izvedbi madžarskega čembalista Martona Borsanyija, v petek pa bo v Križevniški cerkvi na sporedu koncert Cara mia cetra - po sledeh pojočih harfistk, ki ga bo izvedla Tanja Vogrin (sopran in triredna italijanska harfa).
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje