V vizualizaciji se stapljata svetova dveh umetnosti, glasbene in likovne, posnetek pa bogatijo misli kustosinje Narodne galerije Katre Meke o baročnem slikarstvu.
Komorni godalni orkester Slovenske filharmonije in flavtistka Eva-Nina Kozmus sta poustvarila glasbo Antonia Vivaldija, in sicer Uverturo iz opere L'Olimpiade, Koncert za godala v G-duru ter Koncert za flavto v G-duru La Notte.
Mednarodni uspeh že pri 16 letih
Solistka je flavtistka Eva-Nina Kozmus, zmagovalka prestižnega tekmovanja Evrovizijski mladi glasbeniki 2010 na Dunaju. Po izobraževanju na glasbeni šoli Rista Savina v Žalcu, se je šolala na glasbeni šoli v Celju pri profesorici Mileni Lipovšek in pod njenim mentorstvom s 16 leti končala Konservatorij za glasbo in balet v Ljubljani.
V istem letu je začela študirati na Visokem narodnem glasbenem konservatoriju v Lyonu v razredu profesorjev Philippa Bernolda in Juliena Beaudimenta. Diplomirala je leta 2013 in dve leti pozneje magistrirala pod vodstvom mentorja Joséja-Daniéla Castellóna z magistrsko nalogo na temo Aleksandrove tehnike, so zapisali na Arsu.
Koroška ljudska glasba in alpska motivika
V preteklem mesecu je bila na ogled že televizijska vizualizacija nastopa komornega godalnega orkestra in Eve-Nine Kozmus, naslovljena Alpske sanje.
Glasbeniki so poustvarili koroško ljudsko glasbo (Pojdam u Rute), Scherzo Franza Schrekerja in priljubljeni Adagietto Gustava Mahlerja. Takrat so posnetek pospremile misli umetnostne zgodovinarke Barbare Jaki o alpski motiviki v slovenskem slikarstvu.
Umetniški vodja Komornega godalnega orkestra Slovenske filharmonije je Steven Loy, za režijo pa je poskrbel Aljaž Bastič.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje