Mnogi filmski zgodovinarji, nekdanji igralci, člani ekipe in Hitchcockov uradni biograf trdijo, da Tippijine izjave ne držijo. John Russell Taylor, avtor biografije Hitch, pravi: "Na noben način ne krivim Hedrenove, ki sem jo konec 70. spoznal med pisanjem svoje knjige. Ugibam, da piše o rečeh, zaradi katerih je zagrenjena, a kot Hitchcockov prijatelj ji zamerim, da je z leti tako spremenila svojo zgodbo."
Taylorju se je v tem pogledu pridružil še en poznavalec Hitchcocka, Tony Lee Moral, ki pravi, da izjav zdaj 86-letne igralke ne podpirajo niti drugi sodelavci pri filmih niti arhivski dokumenti.
Zgodba o poskusu poljuba ni nova
V svoji novi knjigi Tippi je Hedrenova zapisala, da jo je režiser skušal zapeljati, nanjo naj bi gledal kot na svojo osebno lastnino. Mama igralke Melanie Griffith in babica Dakote Johnson, zvezdnice erotične senzacije Petdeset odtenkov sive, trdi, da jo je med snemanjem Ptičev Hitchcock s svojo limuzino peljal v motel in jo skušal poljubiti vsem na očeh. Kot piše, se mu je uprla, zato pa naj bi se ji naslednji dan, ko so snemali sloviti prizor v telefonski govorilnici, maščeval: prepričana je, da je režiser poskrbel za to, da so ptiči razbili domnevno nelomljivo steklo kabine in ji na ta način poškodovali obraz.
Namigovanja o Hitchcockovem poskusu poljuba so se sicer prvič pojavila leta 2008 v knjigi Spellbound By Beauty Donalda Spotoja, po kateri so leta 2012 posneli tv-film The Girl, v katerem je Hedrenovo igrala Sienna Miller, Hitchcocka pa Tony Jones. Film je dvignil veliko prahu, mnogi režiserjevi sodelavci so takrat protestirali, da je zgodba v celoti izmišljena.
Zdaj Taylor in Lee Moral opozarjata, da bi s tovrstnimi izjavami lahko za vedno očrnili ugled "največjega britanskega režiserja v zgodovini". Louise Latham, ki je igrala Marniejino mamo, je Leeju Moralu povedala, da ji je žal za Hitchcocka in da "Tippi ne bi smela reči tistih stvari o njem". "Da bi si Hitchcocka zapomnili kot pošast, ki je izkoristila ranljivo dekle, ni prav."
Zadela ga je v ahilovo točko
Tippi Hedren, ki je bila Hitchcockova arhetipska "hladna blondinka", je igrala v še enem njegovem trilerju, Marnie. Odkril jo je oktobra 1961, ko je bila še manekenka in je nastopila v oglasu za neko dietno pijačo. Taylor pravi, da mu je v pogovorih za njegovo knjigo povedala, da jo je režiser naučil vse, kar ve o filmih, dovolil ji je celo priti na sestanke, ko so še pilili scenarij za Ptiče.
Največji prepir med režiserjem in igralko je izbruhnil, ko ji ni dovolil, da bi se udeležila podelitve nagrad v New Yorku februarja 1964, ko so bili ravno sredi snemanja Marnie. S snemanjem se je namreč mudilo, hkrati pa Hitchcock ni želel, da bi na bleščeči prireditvi prekinila temačno vzdušje filma. Biografu Taylorju je, kot trdi on, Hitchcock razkril, za kaj je v resnici šlo - Hedrenova je izrekla nekaj, kar ni bilo dovoljeno nikomur, norčevala se je iz njegove teže: "Ti debeli prasec. Kdo si, da mi boš govoril, kaj smem in česa ne!"
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje