Vsi štirje romani so izšli v zbirki sodobnega
slovenskega leposlovja Piramida.
Delo Sama Ruglja Resnica ima tvoje oči, ki ga je urednik Orlando Uršič označil za roman o minljivosti, prinaša zgodbo o protagonistu, ki živi umirjeno življenje tik pred upokojitvijo. Njegovo idilo prekinejo dogodki, ki ga postavijo pred nov življenjski izziv. Bralec lahko glavnega junaka spremlja skoraj 35 let, od njegovega bivanja v Istanbulu, kjer sveže zaljubljen čas doživlja kot nekaj neskončnega, pa vse do poznejšega obdobja, ko ugotovi, da nima več neskončno časa, je povedal avtor.
Rugelj poznavanje filmov "prenesel" na leposlovje
Rugelj, ki meni, da je pisanje fikcije bistveno zahtevnejše od neleposlovja, je želel napisati dramo, ki pa bi bila napeta. Pri tem je, kot je pojasnil, sledil eni izmed zapovedi filmov šole dogma, ki je, da ne smeš snemati žanrskega filma.
Novodobna gonja za razsvetljenostjo
Roman Vija vaja ven je Jedrt Lapuh Maležič označila za "roman o vsem drugem kot o resnici". Vanj je postavila protagonistko, ki se najprej poda v Indijo, kjer išče razsvetljenje, a po svoji meri, pozneje oziroma čez približno deset let pa jo lahko bralec spremlja v Sloveniji, ko postane po avtoričinih besedah prava tiranka. Pisateljica je antipatično junakinjo opremila s predsodki in manipulativnostjo, s katero "išče" duhovnost. Kot so zapisali pri založbi, Jedrt Lapuh Maležič obravnava izgubljenega človeka v času splošne družbene in človeške izvotljenosti, v katerem ne želimo videti resničnosti.
Nomadstvo po ljubljansko
Roman Jurija Hudolina Ljubljanske ulice ni le zgodba o mladosti v Ljubljani, saj je avtor po urednikovih besedah odprl registre, ki jih v njegovih delih doslej nismo bili vajeni. V romanu spretno preliva čas otroštva, čas odraslega in v zadnjem delu čas zrelega človeka. V ospredju je mlad človek, ki pride v Ljubljano, in kot se zdi, ne najde obstanka, je povedal Uršič. Hudolin je dodal, da delo sicer res prinaša anamnezo njegovih 20 ljubljanskih bivališč, a je bistveno sporočilo, da človek svojega sidrišča ne nosi v kovčkih, pač pa v sebi.
Tetralogija v nastajanju
Roman Jaz sam dopolnjuje prvenec Sarivala Sosiča Starec in jaz, ki je bil nominiran za kresnika in je del tetralogije, ki še nastaja, je povedal avtor. Pričujoči roman, ki ga po urednikovih besedah bogati zelo poetičen jezik, je pravzaprav predhodnik prejšnjega, vendar, kot poudarja avtor, ni treba, da bi ju brali v sosledju. Prav tako ni treba brati tega romana linearno, misli se povezujejo in zgodba teče, a ne tako eksaktno, da ne bi mogli začeti brati nekje vmes, je pojasnil.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje