Gre za delo, ki je nastalo pod taktirko Emila Hrvatina in Erne Omarsdottir, raziskuje pa odnos med umetnikom in vojakom. Ustvarjalci so kot izhodišče svojega razmišljanja vzeli Marlene Dietrich, ki je zabavo vojakov razumela kot moralno vprašanje umetnika in način boja.
V bližini Natovega oporišča
Predstava, ki vsebuje elemente plesa, fizičnega gledališča in koncerta v živo, je na Islandiji potekala v neposredni bližini Natovega oporišča Keflavik. V Sloveniji si jo je bilo premierno mogoče ogledati v sklopu Gibanice. Ponovitvi pa bosta na sporedu še 28. februarja in 1. marca.
Odnos med umetnikom in vojakom
Predstava je zamišljena kot kulturno-umetniški program za vojake na fronti, pri tem pa se ukvarja z vprašanji, kot so: kaj umetnik hoče dati vojaku in kaj bi hotel od njega dobiti. Mi vsi smo Marlene Dietrich ne moralizira o vojni, ključni eksistencialni trenutni situaciji, v kateri so vojaki.
Zakaj Marlene Dietrich?
Na odgovor, zakaj Marlene Dietrich, pa ustvarjalci odgovarjajo: "Marlene Dietrich je bila med drugim ena najbolj slavnih zabavljačic vojakov v preteklem stoletju. Radi so jo imeli tako ameriški kot nemški vojaki. Zabavo vojakov je razumela kot moralno vprašanje umetnika, hkrati pa je bil zanjo to način boja."
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje