
Predstava raziskuje nevarnosti izgube materinstva in dehumanizacije človeka ter zmanjševanje možnosti za preživetje revnega sloja prebivalstva.
Predstava problematizira fenomen posameznikov na robu preživetja, ki so prisiljeni prodati dele svojih teles - kri, seme, maternico -, so sporočili iz Kulturnega društva B-51, ki je organizator Ex Ponta.
Na drugo mesto se je uvrstila belgijska predstava Kamion, ki prikazuje eno izmed begunskih zgodb, tokrat o sirski deklici, ki lahko na pot v obljubljeno deželo vzame le dve torbi in svojo najljubšo igračo.
Slovenci na tretjem mestu
Tretje mesto pa je zasedla slovenska koprodukcija Hura, Nosferatu!, ki v svoje središče postavi družino s šestletno punčko z Dravetovim sindromom, redko boleznijo s hudimi epileptičnimi napadi, ki zaradi svoje pogostosti privedejo do zaostanka v razvoju.
Letošnji festival, ki je potekal med 18. in 26. septembrom, je ponudil 11 predstav in šest dokumentarnih filmov.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje