Kot v vseh stvareh, obstajajo tudi v predstavi Kapital linije artikulacije ali členkovitosti, plasti in področij, ob tem pa tudi linija bega, gibanja, razslojitve in spusta. Foto: Flota
Kot v vseh stvareh, obstajajo tudi v predstavi Kapital linije artikulacije ali členkovitosti, plasti in področij, ob tem pa tudi linija bega, gibanja, razslojitve in spusta. Foto: Flota

Plesna predstava v koreografiji in izvedbi Tine Dobaj Eder in Gregorja Kamnikarja je zaživela v prostorih Stare mestne elektrarne v Ljubljani. V predstavi ni le fizičnega gibanja človeških teles, ampak temelji projekt na koreografiranju gibanja vseh prvin predstave – od giba, občinstva, odnosov, do luči, zvoka, prostora, časa in performansa. Vanjo so vključene razne sestavine procesa, od vzpostavljanja konkretnega ustvarjalnega procesa, do odgovora, kako priti do nalog, materiala, kako ga oblikovati, s čim začiniti.

Predstava razgalja kapital kot ' telo kapitalista brez organov ali kapitalističnega jaza', torej ni le tekoča in okamenela substanca denarja, pač pa da sterilnosti denarja obliko, prek katere lahko denar producira denar. Predstava, ki nima ne objekta niti subjekta, je narejena iz različno oblikovanih "tvari" različnih datumov in hitrosti.

"V njej obstajajo linije artikulacije, plasti in področij pa tudi linij bega, gibanja, privzdiga, razslojitve in spusta," so še zapisali v Floti. Predstava je nastala v koprodukciji Flote, Ops! zavoda Ljubljana, Plesne izbe Maribor in Plesnega teatra Ljubljana. Scenografija je delo Maje Rijavec, za glasbo pa je poskrbel Samo Pečar.