Fotografije so ljudje objavljali, ker so želeli prodati poročne obleke, pripovedujejo pa zgodbo o iracionalni želji po izbrisu. Foto:
Fotografije so ljudje objavljali, ker so želeli prodati poročne obleke, pripovedujejo pa zgodbo o iracionalni želji po izbrisu. Foto:

Razstava bo na ogled do 28. maja od torka do četrtka, med 13. in 18. uro.

Razstava je četrta iz razstavnega cikla Punce avtorice Nine Slejko, ki je tokrat k sodelovanju povabila švedskega umetnika Connyja Bloma. Fotografije, ki sta jih umetnika ure in ure zbirala po spletu, so ljudje objavljali, ker so želeli prodati poročne obleke, pripovedujejo zgodbo o iracionalni želji po izbrisu.

"Želimo si podrobneje ogledati obraze ženinov in satenastih nevest, a obrazov ni," je ob razstavi zapisala likovna kritičarka Petja Grafenauer, ki nadaljuje, da arhiv lahko beremo na različne načine: "Govori o konvencijah sodobne družbe, o strahu pred prepoznanjem, o brisanju identitet, o podobah, o individualnem in skupnem ter o izbrisu, ki spodbudi zanimanje."

Na razstavi ustvarjeno domače okolje
Avtorja sta razstavo zasnovala tako, da sta ustvarila domače okolje; dva naslonjača, miza s svetilko in tapeta. Na mizi sta dva albuma fotografij in v njiju podobe pomembnejših dogodkov družinskega življenja. Poleg instalacije bosta avtorja predstavila tudi kolaž fotografij na temo poroke.

Nina Slejko je leta 2005 diplomirala na Akademiji za likovno umetnost v Ljubljani. Trenutno končuje magistrski študij na Valand School of Fine Arts na Švedskem, kjer je magistriral tudi Blom. Svoja dela je umetnica, ki zdaj živi na Švedskem, že predstavila na skupinskih in samostojnih razstavah v Sloveniji in tujini.

B. K.