Foto:
Foto:

Mlada slovenska koreografinja in plesalka Irena Tomažin je opozorila nase predvsem s predstavo Hitchcockove metamorfoze, ki je pred nekaj leti nastala v produkciji društva B 51. Lani je kot dramaturginja sodelovala pri plesnem projektu Male Kline o Giordanu Brunu, v začetku letošnjega leta pa je predstavila novi plesni projekt.

Gre za delo Kaprica (glasna predstava), v katerem je Tomažinova sodelovala s skladateljem Mitjo Reichenbergom, za dramaturgijo pa je poskrbela Vida Cerkvenik Bren. Predstava govori o človeški kapricioznosti. Sprašuje se o različnih obrazih, ki jih ljudje nosijo - od najbolj intimnih in skritih pa do mask, ki si jih nadenejo, ko stopijo iz hiše.

Predstava Kaprica za svoj medij uporablja glas, ki nevede razkriva zgodovino telesa. Glas pripoveduje zgodbe, ki so vanj zapisane, in se jih ne more znebiti ali jih spremeniti. Obsesivno vztrajanje pri vprašanju, kateri od glasov je pravi, lahko najde začasen odgovor v nekakšnem krhkem suspenzu, ki mu sledi ponoven zdrs v igro preizpraševanja identitet. Začaran krog ponuja samo eno alternativo - tišino.

Predstava je bila premierno na ogled 21. januarja v Plesnem teatru Ljubljana.