Foto:
Foto:
Miha Boljka
V ciklu iz leta 2005 avtorjevih slikarskih potez in podob tehnologije ne moremo več ločiti med seboj. Foto: Mestna galerija Nova Gorica

V novem slikarskem sklopu, ki je nastal v prvi polovici letošnjega leta, se je namreč Miha Boljka zavestno odrekel posegom sodobne tehnologije; kam ga je to pripeljalo, si lahko ogledate v Novi Gorici, kjer je razstava vrata odprla 27. 10.

Kot je v uvodnem eseju v razstavnem katalogu, ki bo izšel ob razstavi v Mestni galeriji, zapisala Petja Grafenauer Krnc, je odmik "povzročil iskanje in premik k novi izraznosti, ki jo je omogočilo obvladanje slikarskega materiala, s katerim slikar ustvarja. Nanosi obarvanega ali čistega gela ter navidezno preprosta, skoraj otroška, v resnici pa skrajno prefinjena risba, dosegajo različne možne vstope v sliko, ki pa so vedno povezani z občutkom nelagodja. Hitrost avtomobilov in pljusk, ko se ti zaletijo in razletijo v nevidni organski oviri. Masa nevarne zelene barve, ki se bo zarila v drobovje humanoidnemu bitju."

Nenavadne podobe lebdijo v brezprostorju in puščajo našim domišljijskim predstavam prosto pot - ob pogledu na Boljkove podobe ne vemo, od kod prihajajo, zatrdno pa vemo, da smo jih nekje že videli. Umetnik (rojen leta 1971) je predstavnik mlajšega rodu slovenskih slikarjev, ki je na likovno prizorišče vstopil v drugi polovici 90. let.