Po prvih minutah me je duh scenografije in fotografije Sweeney Todda spomnil na Moulin Rouge (2001). Oba sta namreč predstavnika sodobnih musicalov, ki za razliko od večine ostalih novejših (Chichago, Hairspray) ne poskušajo poustvariti sloga in vzdušja klasičnih gledaliških musicalov (West Side Story, My Fair Lady) ali pop musicalov 60 in 70-tih (Grease, Hair, Saturday Night Fever).
Depp in Helena Bonham Carter sta vsekakor karizmatičen filmski par, vendar pa glasba in besedilo, ključni sestavini musicala, nista prav nič posebnega ali omembe vrednega. Gledljivost mu, poleg že omenjenih odlik, dviguje še intrigantna zgodba in pester izbor stranskih vlog, kot sta Alan Rickman in Sacha Baron Cohen.
Ocena: +3; piše: Uroš Šetina
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje