Zanj lahko rečemo, da je bil ob pravem času na pravem mestu, na začetku 20. stoletja v Parizu - takrat središču avantgardnih gibanj, obkrožen z najpomembnejšimi umetniki tistega časa, kot so Duchamp, Picasso in Matisse. Njegova dela si lahko ogledate v italijanski Villi Manin.
Usodno srečanje
Prav njegovo srečanje z Marcelom Duchampom je za zmeraj spremenilo zgodovino fotografije. Ta ga je namreč zvabil v Pariz, kamor se je Man Ray preselil leta 1920, in ga predstavil krogu avantgardnih umetnikov. Med drugo svetovno vojno se je vrnil v Ameriko, vendar se je po enajstih letih znova preselil v Pariz.
"Težko ga je označiti le za dadaista ali nadrealista. Nekatera njegova dela so nadrealistična. Med temi so fantazije, pogosto erotične fantazije. Rad je upodabljal sanje. Njegova druga žena je pripovedovala, da je zjutraj, ko je vstal, risal svoje sanje. Torej je bil nadrealist," je povedal kustos Guido Comis.
Več si poglejte v spodnjem prispevku.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje